Wednesday 30 August 2017

Born Pretty Store Stars

Hej kochani,

Zapraszam na krótką recenzję uroczych gwiazdek od Born Pretty Store.



Gwiazdki do produkt wielofunkcyjny, w którym zakochają się nie tylko makijażystki czy manikiurzystki, ale również stylistki czy projektantki mody. Gwiazdki można również wykorzystać podczas zabaw DIY :)
Gwiazdki są kolorowe i holograficzne, mienią się różnymi barwami w zależności od kąta pod jakim na nie patrzymy.


Nie byłabym sobą, gdybym nie wykorzystała gwiazdek w makijażu. Wyszło mi coś takiego:







Dajcie znać co myślicie o gwiazdkach i makijażu. Jeśli gwiazdki wpadły Wam w oko, to znajdziecie je TU. Pamiętajcie o wykorzystaniu kodu rabatowego :)



                                                        

Pozdrawiam!

3 comments:

  1. piękny, zimny makijaż, gwiazdeczki są super

    ReplyDelete
  2. Blog świetny zapraszam na swojego :) dopiero zaczynam i jeśli chcesz to proszę o komentarz do niego :)


    https://otelianails.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) z pewnością zajrzę na Wasze blogi. Jest mi bardzo miło, że odwiedzacie mój blog, mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować. Wszystkie komentarze wulgarne lub obraźliwe będą usuwane